Copy code { "@context": "https://schema.org", "@type": "WebSite", "url": "https://www.grayish.co.il", "name": "GRAYISH & CO", "publisher": { "@type": "Organization", "name": "GRAYISH & CO", "url": "https://www.grayish.co.il", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://www.grayish.co.il/path-to-your-logo.png" } }, "description": "GRAYISH & CO specializes in [brief description of your business, such as 'high-quality handmade ceramics and home decor'].", "potentialAction": { "@type": "SearchAction", "target": "https://www.grayish.co.il/search?q={search_term_string}", "query-input": "required name=search_term_string" מחשבות על יום האישה 2023השראהGrayish & Co - בית לעיצוב ולסדנאות יצירה https://static.wixstatic.com/media/f851e1_deacdba7fedd48c6852830ec6be97461~mv2.jpg/v1/fill/w_603,h_518,al_c,lg_1,q_80/f851e1_deacdba7fedd48c6852830ec6be97461~mv2.jpg
top of page

מחשבות על יום האישה 2023

גדלתי בעולם של גברים. אני סנדביץ בין של בנים. תמיד הייתי סוג של "טום-בוי". עבדתי בסביבה גברית יותר מ-15 שנים. וגם היום, רוב ספקי החומרים של הסטודיו הם גברים... ככה זה שבוחרים בחומרי גלם כמו בטון, עץ, ברזל צמיגים ואפוקסי.

זה לא סוד שהסטודיו שבבעלותי מורכב רובו ככולו מנשים.

העבודה בסטודיו באופן שוטף נראית בעיקרה זוהרת מבחוץ (ואגב, באמת מאד מאד כייפית) אך לא תמיד פשוטה ברמה הפיסית והמנטלית. כולנו סוחבות, קודחות, בונות, יוצקות בטון, חותכות... והכל בחיוך גדול.

אני מתארת לעצמי שאולי אצל חלקכם זה מעורר חוסר נוחות, אבל הבחירה לא נעשתה במכוון. פשוט כך קרה והאמת היא שיש בכוח נשי בשילוב עם מאפייני הסטודיו שנותן לו איכויות אחרות. איכויות של פרגון, יצירה משותפת וצמיחה עם הרבה רכות והכלה.


חלק מצוות הסטודיו שלנו.
חלק מצוות הסטודיו שלנו.

השנה יום האישה האישה הבינלאומי מקבל אצלי חשיבות גדולה יותר, וחשוב לי לומר כמה מילים בנימה אישית, היות שהמדינה שלנו סוערת בימים אלו ועתיד הדמוקרטיה על כף המאזניים.

חשוב שנזכור ונוקיר את אותן נשים פורצות דרך ששילמו לעתים בחייהן בכדי שנוכל לקבל את זכויותינו, שאולי הפכו להיות מובנות מאליהן, אבל יש עדיין דרך ארוכה, ויש עוד לאן לשאוף.

כאמור, נשים רבות עדיין סובלות מאפליה ומאלימות כלכלית ופיסית, נשים מושתקות, נרצחות ומשלמות מחירים כבדים על העמידה על עקרונותיהן, הנאמנות לעצמן ועל עצם היותן נשים.

אנחנו רוצות לאחל ולקוות שהשכל הישר והאור ינצחו את החושך 🙏

נאחל לך ולכל אישה באשר היא, בתקווה שהשפע ישפיע על כל המעגלים שסביבכן:

  • שתרגישי בנוח להמציא את עצמך כל יום מחדש ולייצר מציאות שמטיבה עמך..

  • שתצבעי את הימים בגוונים שעושים לך שמח בלב!

  • שתיצקי כמה שיותר משמעות לחייך.

  • העיזי בכל יום להתנסות ולטעות.

  • הקשיבי לגוף ולאינטואיציות שלך, כי רק את יודעת מה הכי טוב בשבילך.

  • בחרי להשאיר קרוב אליך את האנשים שרואים בך את הטוב ודעי לשחרר בזמן את כל אלו המיותרים.

  • זכרי שהלא מושלם הוא המושלם האמיתי ושאת כולך יצירת אומנות!

אז אם הפוסט הזה נגע בכם - אשמח לתגובותכם ולהפצתו :)

בנוסף לכך אני מעניקה לכם הנחה אישית ממני להרשמה לכל הסדנאות היצירה שלנו המפורסמות בלוח הסדנאות בחודשיים.

הרישום עם קוד ההנחה תקף עד יום ראשון ה-13.3.2023 - Strong-women15%



 






51 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page