top of page

פוליסת החזרים וביטולים – GRAYISH

אנו ב-GRAYISH עושים כל שביכולתנו כדי להבטיח חוויית קנייה מעולה ושביעות רצון מלאה מהמוצרים שלנו. יחד עם זאת, אם ברצונך להחזיר מוצר, ניתן לעשות זאת בהתאם לתנאים הבאים: פוליסת החזרים וביטולים – GRAYIS

📦 החזרת מוצרים:

  • ניתן להחזיר מוצר תוך 14 ימי עסקים ממועד קבלתו.

  • החזר כספי יבוצע לאחר קבלת המוצר ובדיקתו על ידי צוות שירות הלקוחות תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר אל GRAYISH. 

  • באחריות הלקוח לבצע את החזרת המוצר לGRAYISH & CO. 
  • עלות החזרת המוצר חלה על הלקוח/ה בלבד.

  • אובדן או נזק למוצר בזמן ההחזרה הינה באחריות הלקוח.

  • במידה וההחזרה היא בגין טעות בהזמנה אנא שלחו הודעה בצור קשר באתר עם צילומים ברורים והסבר מדוייק הטעות. 

  • אין החזר כספי על מוצרים בהזמנה אישית (Custom Made) או מותאמים אישית – לרבות תבניות בעבודת יד, מוצרים או חומרים שיוצרו לפי בקשת הלקוח, או ברכישת כמות למעלה מ-20 ק"ג או כל מוצר שצוין בעמוד המוצר כמותאם אישית.

  • המוצר חייב להיות שלם, חדש, ללא שימוש, ללא פגם, ובאריזתו המקורית מוצרים שלא עומדים בתנאים אלה – לא יזכו להחזר כספי.

  • עלות הטיפול בגין החזרה הינה כ-5% או או 100 ש"ח הנמוך מבינהם. 

📦 חוסר במלאי בעת משלוח:

  • 📦 חוסר במלאי בעת משלוח: בעת יצירת חבילה המיועדת למשלוח, ובה מוצר שאינו במלאי, הלקוח יקבל הודעה על כך. 

  • היה ויש מוצר חלופי דומה הצוות ישלח אפשרות לבחירת הלקוח מוצר חלופי לבחירה.

  •  היה ותוך זמן סביר ולא יותר מ-24 שעות לא יבחר מוצר אחר על ידי הלקוח, הפריט  יבוטל ויזוכה מהחשבון, והמשלוח ישלח אל הלקוח.

📦 זמנים לשינוי הזמנה שבוצעה:

  • לא ניתן לערוך שינויים להזמנה לאחר השלמתה באתר.

  • ניתן לבטל את ההזמנה כל עוד היא טרם נארזה, ולבצע אחת חדשה ולאחרד בין 

  • שינוי הזמנה לאחר 5 שעות – כרוך בדמי טיפול של 5%.

  • שינוי שנעשה באותו יום עסקים (עד 17:00) – יתאפשר ללא תשלום נוסף וניתן לאחד בין הזמנות.

📦 כפל מבצעים:

  • אין כפל מבצעים ואין כפל הנחות.

  • האתר זכאי לאשר או לבטל כפל מבצעים לשיקול דעתו, כגון מוצר חינם ועגלה בהנחה, או נקודות צבירה ומוצר בהנחה ובמידה ובוצעה בשל תקלה טכנית הנחות כפולות. 

📦 הנחות באתר:

  • לבחירת האתר לכבד או לא לכבד הנחות שניתנות באתר ברכישה טלפונית, כך שגם אם הלקוח זכאי להנחה באתר, לא מחויב האתר לקבלן במכירה טלפונית או במכירה ישירה בחנות. 

📦 מבצעי מוצר מתנה:

  • מבצעים שבהם ניתנת מתנה, יש להכניסה לעגלה, ולקבלה לפי תנאי האתר והמבצע. האתר זכאי לבטל או לקבל מקרים בהם הלקוח היה זכאי למבצע מתנה ובהם לא עמד בתנאים.

🧰 אחריות על מוצרים:

  • האחריות תינתן בהתאם לתנאים המפורטים בעמוד המוצר.

  • בכל מקרה של תקלה או בעיה – יש לפנות אלינו עם מספר ההזמנה וחשבונית מקורית.

🎨 ביטול השתתפות בסדנאות:

  • ביטול השתתפות יתאפשר רק בהתראה של לפחות 72 שעות מראש.

  • ביטול לאחר מועד זה – יחויב במלוא הסכום.

  • ניתן להעביר את ההשתתפות לאדם אחר – בתיאום מראש.

📝 אופן ההחזרה:

  • יש לפנות לשירות הלקוחות לקבלת אישור ותיאום להחזרה.

  • המשלוח יתבצע לכתובת שתימסר על ידי הצוות.

  • החזר כספי יתבצע תוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת ובדיקת המוצר.

"GRAYISH שומרת לעצמה את הזכות לסרב להחזר במקרים חריגים של שימוש חריג או פגיעה מכוונת במוצר."

🚚 פוליסת משלוחים – GRAYISH

ב־GRAYISH אנו עושים מאמץ לספק את המשלוחים במהירות וביעילות. להלן תנאי המשלוחים הרשמיים:

📦 משלוח עלויות:

עלות משלוחים עשויה להשתנות מעת לעת. 

  1. זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים, יום ההזמנה איננו מחושב במניין הימים.

  2. ימי עסקים אינם כוללים שבתות, חגים וחול המועד.

  3. עיכובים חריגים: במקרה שלא התקבל המשלוח לאחר 10 ימי עסקים – ניתן לפנות אלינו לבדיקת זכאות לזיכוי או החזר, על פי שיקול דעתנו הבלעדי.

🔁 החזרת משלוח:

במקרה של החזרה ביוזמת הלקוח (למשל: חוסר נוחות אישית, הזמנה שגויה, חרטה) – ההובלה חלה על הלקוח.

מוצרים שיחזרו שלא באחריות GRAYISH (למשל: כתובת שגויה, סירוב קבלה) – ייזקפו לחובת הלקוח.

⚡ משלוחים מהירים:

לקוחות המעוניינים בשירות משלוח מהיר – ניתנת אפשרות להזמין משלוח באמצעות UPS.

 

מחירון משלוחים מהירים:

חבילה עד 10 ק"ג: 150 ₪ לכל מקום בארץ. איננו שולחים משלוח מהיר של כמויות גדולות יותר.

זמן הגעה: עד 3 ימי עסקים.

משלוחים אלו ניתנים בתיאום מראש בלבד, ואינם נכללים בתעריף המשלוח הרגיל.

🏬 איסוף עצמי:

  • לקוחות הבוחרים לבצע איסוף עצמי ושילמו על משלוח – זכאים לקבל זיכוי בגובה 35 ₪ באתר, עבור המשלוח שלא מומש.

  • הזיכוי יתקבל לשימוש באתר בלבד, ואינו ניתן להחזר כספי. (יש מקום לשקול את החוקיות של זה מול תקנות הגנת הצרכן – ברוב המקרים זה נחשב סביר כל עוד הדבר מופיע מראש בצורה ברורה).

🧪 אריזת מוצרים:

  • כל מוצר נארז בקפידה בתוך שקית פנימית ומוגנת בשכבת עטיפה חיצונית.

  • במקרים שבהם נשפכת כמות מועטה של אבקה או נוזל בתוך השקית – ולא נגרם נזק מהותי לשימוש במוצר – לא יינתן זיכוי או פיצוי, כל עוד המצב נמצא בגדר הסביר.

📌 הערה:

GRAYISH שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תנאי המשלוחים מעת לעת, ולפי שיקול דעתה הבלעדי.

bottom of page